• (iOS) Talking Pierre the Parrot fuskkod öka ädelstenar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Pierre the Parrot IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskkod öka ädelstenar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Pierre the Parrot 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jag älskar när jag säger ord och pierre säger det fel så kommer tom och säger nej nej nej säger då min mening rätt så rolig är jag väl?? :-)

    Bra spel för barn och gillar att spela

    Ni MÅSTE lada ner det här spelet! Så OP!

    Tråkigt spel bokas spel bakwas spel

    SÅ BRAAAAAAAAAAA!!:O Jag ÄLSKAR DEN!

    Talking Pierre the Parrot Underhållning wft

    min syster hade det här spelet när jag var som 3 och jag älskade det här spelet jag installerar nu även om det redan är installerat lol

    Fantastisk app. Ger oss ett gott skratt


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :